Retur og ombytning

Bytteret

Hos os har du altid 30 dages returret. Det gælder dog ikke varer der er købt på REA/udsalg samt noget elektronik, tøj, kappede varer eller specialbestilte varer. Varer der ligger under bestillingsvarer og hvor artikelnummeret begynder med ”S” (eksempel: S153-010-00705-78) regnes som specialbestilte varer og er ikke noget vi fører som standard i vores sortiment.

Ønsker du at benytte din 30 dages returret kontakter du Hjertmans. Beroende på hvilken varer det er tager vi en beslutning om vi vil have den retur. Tager vi den retur modtager du et tilgodebevis du kan benytte ved næste køb.

Vi har r
et til at tage et returgebyr på mellem 10-30 % i følgende situationer.:
- V
ed retur efter 30 dage
Hvis der mangler noget eller originalforpakning er skadet, savnes, og vi ikke kan sælge varen som ny igen.

Retur

Returadvisering skal altid vedlægges, den downloader du her >>

Retur sendes til:
Hjertmans Sundsvall
Marinvägen 1
SE-856 33  Sundsvall
SWEDEN

Noter
e kvittering/fakturanummer, navn/kundenummer. Notere også hvis du vil bytte til en anden varer eller ønsker et tilgodehavendebevis, eller du vil have pengene retur.(Gælder ved retur inden 30 dage).

Du betal
er selv returfragten samt har ansvar for varen til den er kommet frem til os. Vare skal fremkomme til os så den er i nystand, du skal forestille dig at vi skal kunne sælge den som ny igen. Den skal derfor være i den stand du selv har modtaget den i eller den stand du forventer af en ny vare. Du får derefter alle penge retur ekskl. Fragten, pengene betales tilbage senest inden 30 dage efter vi har modtaget varen retur i perfekt stand.

Vil du returnere et eller flere produkter køber du en af vores returfragtsedler. Der findes forskellige vægte og du vælger den der passer til dig når du vil sende tilbage. Læg fragtsedlen i indkøbskurven og skriv i Ordrekommentar om du vil at vi skal maile returfragtsedlen eller sende den til dig.

Vælg passende returfragtseddel nedenfor:

0-5kg5-20kg eller 20-50kg


Fejl ved levering - du savner produkter

Savnes en eller flere produkter i din levering og den ikke er restnoteret udfylder du vores reklamationsformular. Du kan også kontakte os på telefon +46 60-641700. Opgiv dit kundenummer, order-/fakturanummer samt artikelnummer på de savnede produkter.

Fejl ved levering – du har fået forkerte produkter

Skulle det ske at der er afsendt en eller flere produkter end de bestilte. Kan dette være opstået på produkter med lignende specifikaationer eller artikelnumre der er på samme plads på vort lager, eller varen er blevet fejlmærket. Der kan også være sket et fejlpluk, noget vi arbejder på at forbedre konstant. 

Hvis dette er sket beder vi dig udfylde vores reklamationsformular. Du kan også kontakte os på + 46 60-641700. Opgiv dit kundenummer, ordre-/fakturanummer. Opgiv artikelnummer på det produkt du savner samt hvilket du har fået i stedet,.

Vi sender dig det korrekte produkt sammen med en returfragtseddel (MyPack Return). 

OBS. Vi vil ikke tilbagebetale eventuel fragtudgift hvis du selv tilbagesender fejlafsendte varer. Kontakt os altid, så sender vi dig en returfragtseddel.